dimarts, 20 de setembre del 2011

Smart Fun Cities

Aquest post només està disponible en castellà:

Smart Fun Cities.

dilluns, 5 de setembre del 2011

L'ús de la publicitat pot resultar ser un bon complement econòmic, especialment en aquests temps tant difícils pel sector públic...

(Aquí tenéis disponible la versión en castellano de este post)

A aquestes alçades de la pel·lícula crec que no cal entrar en detalls sobre la crisi econòmica que estem patint; qui més qui menys n'està afectat, molts han perdut la feina, d'altres han vist retallat el seu sou, fins i tot hi ha qui creu que tot se n'anirà en orris.

A tots ens està afectant, especialment per les retallades en el sector públic, amb especial incidència en àrees crítiques com són la salut, l'educació o els serveis socials, entre d'altres.

No entraré en jutjar la necessitat d'aquestes retallades, sóc dels que pensa que si realment entren menys diners a la caixa, és lògic que s'hagi de gastar menys, això és indubtable...

Un altre tema és, al meu entendre, la mala comunicació que han fet la majoria d'administracions per explicar la retallada en serveis, en molts casos segueixen tractant al ciutadà com si aquest no fos prou madur com per entendre la situació, no entenc que en aquesta situació no es faci un exercici real de transparència informativa, si més no, com a mínim en les dades econòmiques.

Tanmateix, com us deia, no vull entrar en debatre això, del que m'agradaria parlar és de la poca creativitat a l'hora d'encarar la situació.

(un bon exemple de creativitat publicitària)

divendres, 2 de setembre del 2011